Het uiterlijk van Doleweerd gaat veranderen

Ook Doleweerd gaat met de tijd mee, na ruim 15 jaar heeft het logo een opfrisbeurt gekregen. We vertellen je graag wat dit inhoudt en hoe dit eruit komt te zien.

Natuurlijk heeft het oude logo emotionele waarde. Niet alleen voor ons maar ook voor de dealer waar Doleweerd al langer mee samenwerkt. Het staat voor vele mooie jaren samen. Echter is Doleweerd zijn logo ontgroeid.

De afgelopen jaren heeft Doleweerd bijzondere ontwikkelingen doorgemaakt gepaard met veel digitalisering. Begin dit jaar heeft Bo Bergmans het bedrijf overgenomen van zijn vader Johnny Bergmans en daarmee is de nieuw ingeslagen weg beklonken. Het nieuwe tijdperk wordt vanaf heden ondersteund met een nieuw eigentijdse logo.


Logo’s werden eerder ontworpen om te pronken op briefpapier. Door de digitaliseringsslag is dat niet meer van deze tijd. Een voorbeeld hiervan is dat we tegenwoordig facturen online versturen in plaats van met de post. Ook faxen we al een ruime tijd niet meer. Het nieuwe logo moet gaan passen in de steeds belangrijkere online omgeving van Doleweerd.

In de komende periode wordt het nieuwe logo uitgerold en zal het oude logo dus langzaam vervangen worden. We blijven onze karakteristieke trekken, kleur en natuurlijk een moer als beeldmerk behouden. Bekijk het nieuwe logo en beeldmerk in verschillende settings en vergelijk met het oude logo.

Wat vind jij van de vernieuwing?